tisdag 8 mars 2016

Lotten har sagt sitt!

Hej på er denna tisdagkväll! Jag har den stora glädjen att meddela deltagarna i min lilla utlottning att slumpen har sagt sitt ännu en gång. Mandelhjärta, du har vunnit några nystan av alpaca-garnet! Grattis till dig! Skicka ditt namn o din adress till lillagarnrummet@gmail.com så kommer ett garnpaket vilken dag som helst.

Sedan vill jag muntra upp Nattugglan lite grann, så det kommer ett litet garnpaket från mig till dig också, om du vill. I så fall har du mailadressen.

Kram på er alla och tack för att ni ville delta!!

4 kommentarer:

nattugglan sa...

oj det tackar jag för o grattis till madelhjärta...sänder min adress åt dej..kramar.

Mandelhjärta sa...

Men, vad roligt! Tack så mycket! :)
Skickar mail nu...

Mandelhjärta sa...

Paketet kom idag. Tack så hjärtligt! :)
(Visar fram i min blogg.) ;)

nattugglan sa...

mitt paket kom igår..tusen tack, jag har börjat redan att sticka en liten börs.... ha de bra!