onsdag 10 februari 2016

Dags för utlottning!

Tänkte att det verkligen är dags för en utlottning. Jag har några nystan av Drops Alpacagarn som bara ligger till ingen nytta, kanske någon annan använder dom bättre än jag....


DROPS Alpaca Uni Colour garn - 50g - Ljus grågrön (7120)

Gör så här för att delta:

En kommentar till detta inlägg ger 1 lott.
En kommentar till detta inlägg och länk till den här tävlingen i din egen blogg ger 2 lotter.
En kommentar, en länk och om du vill bli min följare ger 3 lotter.
 
Utlottningen pågår till 6 mars klockan 18.00.
 
Lycka till!
♥~❀~♥~❀~♥

7 kommentarer:

nattugglan sa...

hej, va kul att du tittade in hos mej o sen att du har en tävling...Jag började följa dej på Pinterest (jag är där under namnet nattugglansch) o sen här på din blogg..då får du ge mej hur många lotter du vill...+ att jag kommenterar.. Härligt garn.o jag älskar grått..vår värld är lite grå just nu för min älskade pappa dog i torsdags...det blir tomt efter honom men som sagt det måste väl gå...de säger ju att livet rullar på. ha de bra o en vändags kram idag då det är alla hjärtans dag.

Evas Pyssel sa...

Jag älskar Drops garner och speciellt alpacka. Jag har själv varit fadder åt en alpacka i Skåne. Jag har varit ute på en vandring med den. Underbart djur, underbart garn.
Genom Nattugglan kom jag hit och är gärna med.
Vänliga hälsningar Eva

Mandelhjärta sa...

Hej! Jag blir gärna med i din tävling, och tar två lotter. (Kommentar och reklam för tävlingen i sidebaren i min blogg.)
Ha en fin och kreativ dag! :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen: tycker så mycket om alpackagarn!

Carina

bittan sa...

Visst vill jag vara med i utlottningen, blir två lotter för mig.( kommentar och följare )

bittan4@gmail.com

Agneta sa...

Jag vill vara med med två lotter. Jag har länkat i min blogg. Agneta

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade din blog av en slump, och vill gärna vinna garn.
Fortsätt skriva, för jag kommer att fortsätta läsa!

Ylva